Frakt & Retur

Returpolicy

60 dagars riskfri provperiod

Att våra kunder är 100% nöjda är det viktigaste för oss.

Vi erbjuder 60 dagars returrätt för våra produkter, så att du har gott om tid att prova produkten i användning.

Kontakta oss på kundsupport@norelie.se

Avbeställning av en order:

Beställningen kan annulleras kostnadsfritt, OM beställningen inte har gått vidare i vårt system.

Om beställningen har gått vidare kan beställningen tyvärr inte längre annulleras, men eventuella returer kommer att göras i enlighet med normala returpolicyer.

 

Returer:

>>> Kontakta kundsupport@norelie.se för att starta en retur <<<

Vi accepterar inte returer som har skickats till oss innan du kontaktar oss.

Observera att vi kräver ett kvitto / autentisering av ditt köp innan du returnerar.

Norelie.se är fullt ansvarig för returkostnaderna.

Vi ber dig att förvara alla dokument relaterade till kundreturer noggrant tills du har fått information om att ta emot returen från Norelie.se 


Ej uthämtade paket:

- En ersättning på 99 Kr debiteras alltid för ett ej uthämtat/utlämnat paket, vilket kompenserar de kostnader som uppkommit för oss. Paketet förvaras på utlämningsstället i sju dagar, varefter det returneras till oss. Observera att om du vill returnera ett paket måste du alltid hämta ut paketet först och följa våra returinstruktioner. Att inte hämta ut paketet från Posti/vägra ta emot det innebär inte återbetalning.

- Outhämtade paket omfattas inte av den normala returrätten.

- Om returen beror på våra problem (t.ex. fel produkter, produktkvalitetsproblem) behöver du inte betala returfraktavgiften

- Om returen beror på ett kundproblem (t.ex.: jag gillar inte/vill inte ha produkten, du beställde fel produkt/storlek), återbetalas inte returfraktkostnaderna

- En återställningsavgift på 10% kan debiteras från inköpspriset


Skadade försändelser:

Vi ersätter skadade paket i sin helhet.

Om du får en skadad produkt, kontakta kundsupport@norelie.se eller ring 02 48090530 (mån-fre kl. 9.00-15.00) för att få ersättningsprodukter.

Paket som skickats till fel adress:
Kontrollera alltid att din leveransadress är korrekt. När beställningen har mottagits har vi tyvärr inte längre möjlighet att göra ändringar av adress eller annan information.

Observera att Norelie.se inte är skyldiga att erbjuda återbetalning om kunden har angett en felaktig leveransadress.

Veenkampen 1, Vries, Drenthe, 9481 CC, Nederländerna

E-Mail: Kundsupport@norelie.se

Contact form: https://norelie.se/pages/contact